Betting och trading

Jag pysslar lite med båda för att förena nytta med nöje. Jag sitter ju ändå och häckar framför en massa fotbollsmatcher, så då kan jag lika gärna tjäna en hacka på det. Både idag och igår har jag dock varit lite okoncentrerad men idag, till skillnad från igår, hade jag lite flyt. Spel på fyra matcher och 725 kr plus, vilket innebär att den svidande förlusten nu är eleminerad. Det känns bra. Att äntligen få slappna av efter 45 minuters bitande på naglarna under Valencia - Atletico Madrid (spelade under 4,5 mål, matchen slutade 3-1), känns ännu bättre. Imorgon ska jag jobba, vilket innebär att jag missar större delen av söndagens matcher. Det känns lite surt, eftersom tradingens/bettingens tim"lön" ofta är högre, men ett riktigt jobb ser ju bättre ut på CV:t. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0