recap

Än så länge går det framåt på alla plan förutom ett: det ekonomiska. Igår förlorade jag 600 kr och det sved ordentligt. Saldot är dessutom lägre än vanligt så här efter jul. Att jag dessutom ska utomlands nästa vecka bidrar knappast. Så är det dock ibland - det går upp och ner. På de andra planen går det som sagt bra. Jag läser och studerar mer än tidigare och har för tillfället snöat in mig civilrätt vilket på något vänster lyckas vara både väldigt intressant och otroligt tråkigt. Bara det räcker för att göra mig fascinerad. Jag jobbar dessutom för fullt med min lite för mjuka kropp och har hållit bra koll på både maten och träningen. Kompis, det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0